LØRDAGSTURE:

Den 16. maj 2026 kl. 10:00 starter vi turen fra Skovbrynet S-st. og  går gennem 

det smukke landskab til Ballerup S-st. 

Turen er på ca. 15 km og der gås med ca. 5 km. i timen.

Alle turene er på ca. 15 km. Der vil være to små pauser hvor der er mulighed for at drikke lidt vand og en lidt større pause, hvor vi nyder vores madpakke.


Det er vigtigt, at I tilmelder jer på mail til: 

 erik-solberg@davinci-gruppen.dk

Så kan han få fat i jer, hvis turen bliver aflyst.


Der er ingen "lørdagsturer" i juli måned. Der holdes ferie.


Ses igen til august.